HTML

Havazódunk

Hogy követni, osztani, dicsérni, segíteni, vigasztalni tudjuk egymást - online. Üdvözlök mindenkit az új évezredben!

Friss topikok

Linkblog

Melólehetőség, ezúttal pénzért - EREDMÉNYHIRDETÉS

2009.12.08. 20:55 szarazpezsgo

Kedves kollégák,

bemásolom kedves ismerősöm levelét, amit az előbb kaptam:

"Kedves Gábor és kedves Lányok!

 

Nagyon köszönöm nektek a segítséget és a jobbnál-jobb cikkeket! Szeretnék mindenkinek – őszintén – gratulálni: az íróknak azért, mert színvonalas cikkeket írtatok, Gábor neked pedig azért, mert az olvasottak alapján jó tanár vagy. J Bár, ez nem újdonság nekem…

 

Sajnos, most nagyon el vagyok havazódva – többek között a ti cikkeitek – szerkesztésével, ezért csak a „befutókat” írnám meg: A „csillagos” és a képességfejlesztő témánál Jassó Judit cikkét választottam, Svájcnál pedig Jónap Ritáét.

 

Szeretném leszögezni, hogy ez nem azt jelenti, hogy ők jók voltak, a többiek pedig rosszak – ez ennél (szerencsére) sokkal bonyolultabb! Mindezt ígérem, ki is fogom részletesen fejteni, igyekezve minden cikkre személyre szólóan reagálni, és elmondani, én miben láttam az erősségeit/gyengéit, és végül miért/miért nem azt választottam mégsem. Kb. három napnyi türelmet kérek tőletek – abba terveim szerint már belefér a részletes értékelés.

 

Addig is további jó munkát, szép napokat mindenkinek!

 

Gábor neked millió puszi!

 

Bea"


Ezúton köszönöm nektek a munkátokat. Pacsi mindenkinek, Bea mondta, hogy ezentúl minden hónapban lehet neki írni cikkeket. :-)
 
Különösen nagy pacsi Juditnak, akinek 10.000 forint üti a markát, és Ritának, akinek 5000.
 
Kérek a privát email címemre két bankszámlaszámot, és küldöm is a zsetont, hogy ne kelljen várnotok.
 
Gábor
 
P.S. Kíváncsi vagyok, mit fog az értékelésében írni Bea. Csak hogy lássátok, mennyire más egy-egy szerkesztő ízlése, íme az én top hármam: Tehetségkutató - Jassó Judit, Svájc - Jónap Rita, Képességfejlesztés - Jónap Rita és Dobó Ágnes
 
P.S. 2 Képzeletbeli virgács egyedül SomDórinak jár, akinek nem érkezett meg a cikke, pedig vállalt egy Svájcot. Harag nincs, de ugyanúgy járunk el, ahogy az életben szokás. Magyarul a jövőben ő nem fog munkát kapni Beától. (Szerencsére van még elég lap a piacon....)
 
 

12 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Buendia 2009.12.08. 22:03:22

Yes, yes, yes!
Gábor, köszi a lehetőséget, meg a segítséget!
Nagyon fel vagyok dobva! :)

Smidberski 2009.12.09. 08:14:13

Sziasztok!!!

Gratula Ritának: ügyes vagy, kolléganő! :o)

Jómagam köszönöm a lehetőséget, a kritikákat, a bíztatást. Igyekszem így teljesíteni a jövőben is.

Judit

SomDóri 2009.12.09. 08:48:57

Szia Gábor!

Reagálva kedves megjegyzésedre, hogy úgymond büntiből, példát statuálva velem,körön kívűl kerültem, csak annyit tennék hozzá, hogy az SMA mellett főállásban dolgozom. Látástól vakulásig. Egyenlőre ebből keresem a pénzem, ebből tudok kaját venni, és ebből van tető a fejem fölött. Vagyis igen szerettem volna megcsinálni az írásokat, ami azt illetti a svájcot félig megcsináltam, de nem volt időm befejezni.Mivel az utóbbi hetekben csak azért járok haza, hogy bezujanjak az ágyamba, akkor bizony megérdemlem, hogy én legyek a fekete bárány! Nyílván ez egyéni probléma,de az gondolom így kerek a kommented befejezése.

drakulady 2009.12.09. 09:32:15

Drakulálok Ritának és Juditnak =]

Smidberski 2009.12.09. 09:48:09

@drakulady: Köszönjük szépen! :-)
(Benned kit tisztelhetünk? :-))

Judit

dobóági 2009.12.09. 10:11:04

Sziasztok!
Gratulálok a két befutónak! Gábor, köszönöm az elismerést - engem jelen pillanatban a te toplistád is nagyon boldoggá tud tenni! :-) Ági

szarazpezsgo 2009.12.09. 11:33:02

@SomDóri: Szia Dóri, :-)

most olvastam a kommentedet, ami alapján nem tudtam eldönteni, hogy megsértődtél rám, azért írtad, vagy csak reagálni akartál. Amennyiben az utóbbi, semmi gond, amennyiben az előbbi, akkor nagyon sajnálom, mert nem akartalak megbántani (nem véletlenül írtam, hogy "képzeletbeli virgács", illetve, hogy harag nincs). :-(

Az árnyékprogramban természetesen semmi sem kötelező, ezt a múltban többször is hangsúlyoztam. A körön kívül kerülés csupán a Bea által ajánlott dolgokra értendő (ezt le is írtam a kommentemben), arra viszont mindenképpen, hiszen az életben is így jár el mindenki. Amikor kiosztottam a lehetőséget, írtam, hogy "csak akkor vállaljátok el", ha meg is tudjátok írni. Te elvállaltad a feladatot, mégsem jött össze, ennyi. Mással is megesik (velem is), de természetes, hogy az adott szerkesztő (Bea) több feladatot nem fog neked adni. Ez azért így korrekt, nem?

SomDóri 2009.12.09. 11:40:03

@szarazpezsgo:

Nem szeretném ha félre értenéd, egyáltalán nem sértődtem meg, csak nem értem a diszkriminációt. Tény, hogy jelentkeztem és nem tudtam időre teljesíteni. A jövőben előrelátóbb leszek és ha úgy érzem "havazódom" a munkahelyemen nem fogom magam túlvállalni. Tanultam belőle! :)

drakulady 2009.12.09. 17:37:40

Bocsi, elfelejtettem, hogy nem egyértelmű, már ősidők óta ez a nicke-em. Szóval, Bogi voltam.

Vinca 2009.12.09. 18:03:25

Sziasztok!

Én is gratulálok a csajoknak! Egy kérdés, esetleg elolvashatjuk mi is a díjazott írásokat? Én nagyon szívesen tanulnék Tőletek, Bea és Gábor toplistásaitól is! Szóval ez nem tudom, hogy megoldható... de én olvasnálak Benneteket:)

Cocinella 2009.12.09. 20:05:03

Lányok, gratulálok nagyon :)
És én is csatlakoznék Andihoz, szívesen elolvasnám a munkáitokat!

Buendia 2009.12.09. 21:58:45

Sziasztok!
Én is szívesen olvasnám a többiekét, biztosan tanulunk belőle. Nekem pl.nagyon sokat segített a szombati szeánsz, a megjegyzések, külön köszi Melinda "fincsi" kívánságáért, az nagyon befészkelte magát az agyamba, és dobott is a cikken. És Lisy, jó volt látnia a neved a Nők Lapjában!
süti beállítások módosítása