HTML

Havazódunk

Hogy követni, osztani, dicsérni, segíteni, vigasztalni tudjuk egymást - online. Üdvözlök mindenkit az új évezredben!

Friss topikok

Linkblog

Havazódunk Eredmények

2010.02.07. 21:54 szarazpezsgo

 Kedves Gábor és lányok!

 
Bár mindenkinek írtam személyesen is, azért Gábornak és nektek is összefoglalom egyben a mostani havazódunkos felhívás eredményét.
 
Mind az Úton, mind a Szempont rovatba Jónap Rita cikkét választottam, a riportra pedig Tóth Zsófia írását - mivel végül csak ő ment el. :)
 
Ennek ellenére köszönöm szépen mindenkinek a munkát és a segítséget! Bár a múltkor kimaradt, most igyekeztem mindenkinek írni pár szubjektív, segítőnek szánt "okosságot". Remélem hasznát veszitek, és ha még mindig ez a menet, akkor Gáborral is meg tudjátok tárgyalni - aztán ő vagy egyetért velem, vagy nem. Ha nem, akkor az ő véleménye a mérvadó, elvégre ő a tanár. :)
 
Nem tudom, meddig havazódtok még, de ameddig igen, úgy a következő hónapban is örömmel várom a segítségeketek, ha van kedvetek és erőtök írni. 
 
Üdv
 
Bea
 
Ui.: Pénzt ugyanúgy intézzük majd, mint eddig: én utalokk Gábornak, ő meg nektek. 
 
 
 
 

 

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vinca 2010.02.08. 05:48:35

Helló Bea,

mindenkinek írtál kritikát? Nekem nem jött levél Tőled :(
süti beállítások módosítása