HTML

Havazódunk

Hogy követni, osztani, dicsérni, segíteni, vigasztalni tudjuk egymást - online. Üdvözlök mindenkit az új évezredben!

Friss topikok

Linkblog

Melólehetőség - hírírás

2010.01.06. 15:32 szarazpezsgo

Mindenkinek köszönöm az eddigi munkát, amint tudom, értékelem az írásokat.

Egyúttal pedig meghirdetem ismét a hírírást, jövő kedd esti
határidővel. A felépítés ugyanaz: 6-8 általános és 6-8 sztáros hír a
nagyvilágból és Magyarországról vegyesen. 500 Ft/db.

Várom a jelentkezőket, és előre is jó munkát a lányoknak!

Puszi

Bea

5 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

haan-chee · http://www.wellnesscafe.hu/futoblog 2010.01.08. 23:01:21

Kedves Bea,
a hírek, amiket kérsz, milyen aktualitásúak legyenek? Mikor jelennének meg?
Én szeretnék írni néhányat, de jól jönne még egy pici plusz infó.
Köszönöm!
Hanka

Smidberski 2010.01.10. 10:17:29

Szia Bea!

Én is írok.

Üdv,
Judit

haan-chee · http://www.wellnesscafe.hu/futoblog 2010.01.10. 14:39:35

Bea, Gábornak küldtem e-mailben a híreket, kértem, hogy továbbítsa Neked.
Köszönöm a lehetőséget!

szarazpezsgo 2010.01.10. 21:53:06

Sziasztok!

január 25-én jelenünk meg, tehát az "általános" hírekkel tudtok ahhoz igazodni nyugodtan. A bulvárnál ez ugye nem annyira megy, de azért próbáljunk meg minél aktuálisabbak lenni.

Köszönöm

Bea

Vinca 2010.01.11. 19:48:36

Én is küldök pár hírt.
süti beállítások módosítása