HTML

Havazódunk

Hogy követni, osztani, dicsérni, segíteni, vigasztalni tudjuk egymást - online. Üdvözlök mindenkit az új évezredben!

Friss topikok

Linkblog

Havazódunk LIVE

2009.11.30. 18:14 szarazpezsgo

Kedves mindenki,

ígértem, hogy lesz Havazódunk LIVE, ahol személyesen lehet velem mindent meg és átbeszélni. 

Időpont: Sanoma, most szombat, a sulitok után. Ha jól emékszem, ez délután 4 óra 15 percet jelent. Addig maradok, amíg a legutolsó kolléga is feltette a legutolsó kérdését.

Azért választottam ezt az időpontot, mert akkor nem dolgozik senki, és még utána két nap van javítani a keddre leadandó cikkeken (ha kell egyáltalán rajtuk javítani).

remélem, jó az időpont, kérek szépen visszajelzéseket a kommentekben,

üdv,

Gábor

 

 

 

 

13 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

haan-chee · http://www.wellnesscafe.hu/futoblog 2009.11.30. 21:19:07

Sajnos úgy néz ki, hogy én nem tudok ott lenni, 99%, hogy dolgoznom kell aznap vidéken, egyelőre nincs, aki helyettesíteni tudna, így valószínűleg iskolába sem tudok menni. :( Szomorú vagyok. :( Gábor, ha esetleg van valami rám vonatkozó véleményed, akkor kérlek írd meg, ha már személyesen nem biztos, hogy meg tudjuk beszélni.

Cocinella 2009.12.01. 13:51:21

Az óráink tényleg 4 körül véget érnek, de rögtön utána film klub lesz... Tarthatnánk a Live-ot ezután, vagy az már túl késő??

szarazpezsgo 2009.12.01. 17:21:29

Kedves kollégák, úgy tűnik, nem jó senkinek a fenti időpont. :-(

Nos, ebben az esetben tudok egy időpontot ajánlani vasárnap, mondjuk délután 2-től, a Nyugati környékén?

Várom a visszajelzéseket, javaslatokat.

Amennyiben ez sem jó, akkor sorry, ugrik az élőzés, mert nincs kapacitásom több délután erre áldozni. :-(

Gábor

szarazpezsgo 2009.12.01. 17:22:09

@Cocinella: Igen, Lisy, a szombar este túl késő. Ilyenkor az ember inkább már bulizzon... ;-)

Vinca 2009.12.01. 17:34:06

Alternatíva lehetne a szombat 13.00-14.00. Akkor úgyis kajaszünet van, legalább szendvicseznénk együtt. Nos?

dobóági 2009.12.01. 23:42:16

Nem értem a technikát!!!!!!!!! Emlékezetem szerint én még aznap este reagáltam, Gábor, de sehol nem látom a nyomát......... Tehát, még egyszer: köszönöm a felajánlott lehetőséget, én mindenképpen élni fogok vele! A Filmklubot így valóban muszáj lesz passzolnunk, de nekem az ebédidő-javaslat nem tűnik olyan jó ötletnek. Szűk egy óra nem ugyanaz, mint a Gábor "korlátlan" :-) ajánlata! Ha már egyszer live is összejövünk, akkor annak legyen értelme mindenki számára!
Feltettem még egy kérdést az eredeti hozzászólásomban: Gábor, nagy gond, ha én vázlat nélkül jelennék meg szombaton?! Nagyon érdekel a "tehetségkutatós" és a "szupergyerek-képző" téma is, de pillanatnyilag nyakig ülök egy "emberiség-ellenes" :-) jogi anyag fordításában, minek következtében szombatig nem leszek képes ekkora bravúrra...

Smidberski 2009.12.02. 08:34:05

Sziasztok!

Vasárnappal kapcsolatban egyeztethetnénk.
Délután kettőtől pl. 4-ig tán mindannyiun tudunk időt szakítani egy észosztásra.

Gondoljátok át!
:-)

Cocinella 2009.12.02. 10:21:35

@szarazpezsgo: Ebben teljesen egyetértünk... ;)

Cocinella 2009.12.02. 10:30:03

A vasárnap nekem sajnos még kérdéses, nagyon esélyes, hogy dolgoznom kell - ebben az esetben nem fogok tudni csatlakozni ... :(

szarazpezsgo 2009.12.02. 11:55:51

Kedves kollégák, :-)

létrehoztam egy szavazást, ahol mindenki leszavazhat, mikorra akarja a Havazódunk LIVE-ot. A demokrácia szabályainak megfelelően a többség nyer.

A szavazást itt találjátok:

poll-r.hu/poll/1016284

Pls. szavazzatok,

Gábor

haan-chee · http://www.wellnesscafe.hu/futoblog 2009.12.02. 11:56:08

Van rá esély, hogy szombaton tudok menni suliba, úgyhogy a 4 óra 15-ös tali is megfelel, de az ebédszünet is jó részemről - legalább nem tömöm magam mekis kajával. :)
Vasárnap biztosan nem jó, hosszú idő óta ez az egyetlen szabadnapom, már megvan a program.

szarazpezsgo 2009.12.02. 11:57:54

@dobóági: Szia Ági, abszolút nem gond, ha cucc nélkül jelensz meg, miért is lenne? :-)
Gábor

szarazpezsgo 2009.12.04. 00:27:49

Kedves kollégák, :-)

a szavatás lezárult, 5-2 arányban a szombat nyert. Így tehát mindenkit szeretettel várok a Sanomában, a recepciónál szombaton, 16:15-kor.

Gábor
süti beállítások módosítása