HTML

Havazódunk

Hogy követni, osztani, dicsérni, segíteni, vigasztalni tudjuk egymást - online. Üdvözlök mindenkit az új évezredben!

Friss topikok

Linkblog

HavazodunkLIVE - UPDATE (szombat, 10.00, lásd komment)

2010.01.13. 16:38 szarazpezsgo

Kedves mindenki,

köszönöm nektek az elmúlt hetek intenzív munkáját - úgy gondolom, ismét összegyűlt elég anyag, hogy legyen értelme egy HavazódunkLIVE találkozónak, ahol elolvassuk, és értékeljük egymás munkáját.

Szintén felhívnám a figyelmeteket egy blogbejegyzésre, ami az index címlapjára is kikerült tegnapelőtt, és amiben az én munkámat húzzák le nagyon:

http://recklamal.blog.hu/2010/01/11/mona_lisa_mosolya_2005/

A válaszom:

http://recklamal.blog.hu/2010/01/11/mona_lisa_mosolya_2005/fullcommentlist/1#c8272878

Úgy gondolom, tanulságos lenne ezt a történetet is át- és megbeszélni.

 

Tehát, a szokásos kérdés: mikor?

Nekem az egész szombatom szabad, illetve vasárnap okés vagyok délutánig. Nektek mi a jó?

 

 

 

7 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Buendia 2010.01.14. 09:37:54

Sziasztok!
Nekem nem jó ez a hétvége, de én csak egy potya árnyékos vagyok, így ne hozzám lőjétek az időpontot.
Elolvastam RecklAmál írását, az összes kommenttel együtt. Szívesen beszélgetnék róla.(Nekem pozitív meglepetés volt, hogy az interneten kommentelő társaság a megszokott fikázás-támogatás helyett beszólt a cikk-írónak. Mellesleg meg pont nem az internetező közeg volt a célcsoport, nem?)

Vinca 2010.01.14. 10:18:40

Nekem a szombat délelőtt vagy a vasárnap (bármikor jó).

Vinca 2010.01.14. 10:29:51

Hűűű, végigolvastam... nem semmi sztori... na és a kommentek... kíváncsi vagyok Te hogy élted meg ezt az egészet.

Cocinella 2010.01.14. 11:08:01

sziasztok!

én sajnos kicsit lebetegedtem, remélem 7végére már partyképes leszek, viszont nekem csak a szombat játszik. Az Andi által javasolt de. jól hangzik.

L.

dobóági 2010.01.14. 21:02:41

Sziasztok!

Javasolhatnám a szombat délelőttöt? Mondjuk 10 (11?) óra tájékán? Szombat délután és vasárnap nekem már elég necces, nem beszélve a házikról és a vizsgamunkákról, amik még ránk várnak! :-)

Ági

szarazpezsgo 2010.01.15. 11:46:54

Sziasztok kollégák,

a fentiek alapján szombat délelőtt lesz a HavazódunkLIVE, szeretettel várok mindenkit az aulában, 10.00-kor, ahonnan felvonulunk az NL szerkesztőségébe beszélgetni.

Program:
- elolvassuk és közösen értékeljük azok munkáját, akik jelen vannak
- beszélgetünk a negatív olvasói visszajelzésekről
- akinek van még kedve, ideje, benn maradhat segíteni nekem hírvilágot szerkeszteni

várok mindenkit szeretettel,
Gábor

drakulady 2010.01.15. 23:36:31

Én is mennék a találkára, ha befogadtok délelőtt egy zugárnyékost =)
süti beállítások módosítása