HTML

Havazódunk

Hogy követni, osztani, dicsérni, segíteni, vigasztalni tudjuk egymást - online. Üdvözlök mindenkit az új évezredben!

Friss topikok

Linkblog

Az első hópihe

2009.11.12. 00:50 szarazpezsgo

 Na, első bejegyzés, avagy hópihe. Ha minden igaz, ezt a blogot, ellentétben a mikrobloggal, már kommentelni is lehet, szóval itt fogjuk egymás munkáit jól megkritizálni. Így legyen. :-)

Gábor

10 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szarazpezsgo 2009.11.12. 01:01:54

Igen, és működik a kommentelés... :-D

melindus 2009.11.12. 01:19:46

Halihó! Láttok engem? :-) (Műszaki antitalentum vagyok, sose lehet tudni, miket művelek). Ha láttok, akkor csak annyit Gábornak, hogy KÖSZI-KÖSZI-KÖSZI mindenki nevében!!! :-)
Jóccakát Nektek :-)

Cocinella 2009.11.12. 01:29:27

Igen mennek az üzenetek! :D
És látunk Melinda ;)
KÖSZÖNJÜK!!! akkor néhány óra múlva ....

Kriszti0506 2009.11.12. 06:17:36

Sziasztok! Gyötrelmes és fantáziátlan névválasztás után itt vagyok én is... :)

haan-chee · http://www.wellnesscafe.hu/futoblog 2009.11.12. 07:15:55

Jó reggelt! Én is megérkeztem, találjátok ki, ki vagyok (a nickem régi jól bevált darab)! :D
Éljenek a Hópihék! :)

Smidberski 2009.11.12. 16:06:24

Sziasztok, Judit vagyok, végre itt. :-)
Este talizunk, Kriszta, Lisy, ugye jöttök?!
:-)

Vinca 2009.11.12. 17:48:30

És ímhol a hetedik :p
A nick Andit fedi.

Vinca 2009.11.12. 21:02:39

Ötlet I. - a december 2-i lapszámba az Utánajártunk rovatba:

A "Cipősdoboz-ajándékozásnak" lehetne utánajárni. Leírni egy kicsit az esemény hátterét, beszélgetni az egyik magyarországi szervezővel.

Aki abszolút nincs képben-röviden a történet:

"Baptista Szeretetszolgálat ebben az évben újra meghirdeti karácsonyi akcióját, a “Tízezer gyermek karácsonyát”, amely az “Operation Christmas Child” néven futó nemzetközi mozgalom ötlete alapján született. E mozgalom alapgondolata szerint gyermekek vagy egész családok készítenek ajándékot rászoruló gyermekeknek. Az ajándékok csomagolására szolgáló, színes csomagolópapírba öltöztetett cipősdobozok ma már nem csak sok millió nehéz sorsú gyermek örömét, hanem a szeretet és együttérzés jelképét jelentik szerte a világon. 2004-ben mintegy 6 millió csomag került szétosztásra a világ 95 országában, és ebben az évben Magyarországon is legalább 10.000 gyermek megajándékozása a cél! December 1-jén délután 2 órakor indul hivatalosan a Cipősdoboz akció, a Westend City Center tetején található Jégteraszon.

További infó www.ciposdoboz.hu/

szarazpezsgo 2009.11.12. 21:58:07

Szia Vinca, :-)

köszönöm az ötletet, de most nem olvasom el, mert ez nem az a poszt. Kérlek, ne felejtsd el a javaslatod, és amikor holnap - miután elmondtam a harmadik "bevezető észosztást" - kirakom az "Ötleteket várok aktuális rovatba (megjelenés dec. 2)" posztot, kérlek, másold be oda is.

köszi,
Gábor

SomDóri 2009.11.13. 11:35:13

Sziasztok!

Megjöttem!

Szép napot mindenkinek! :-)

Dóri
süti beállítások módosítása