HTML

Havazódunk

Hogy követni, osztani, dicsérni, segíteni, vigasztalni tudjuk egymást - online. Üdvözlök mindenkit az új évezredben!

Friss topikok

Linkblog

Újabb melólehetőség pénzért

2009.12.29. 17:03 szarazpezsgo

Kedves kollégák!

Újabb izgalmas és érdekes feladatok Beától. Ha egy üzlet beindul... :-)

 

Kedves Mindenki!

 

 
Gábor igazat mondott: rátok fogok szokni, mert a jóhoz könnyű. :) Tehát ismét a segítségeteket szeretném kérni, mert lenne számotokra három témám (esetleg plusz egy). A februári lapszám témája Görögország, így a cikkek is ehhez kapcsolódnak.
 
1. "Görögségek" (Hónap témája)
 
Talán emlékeztek Gábor augusztusi Nők lapjás összeállítására (Mit adtak a magyarok a világnak vagy valami ilyesmi :) ), ha nem, kérdezzétek, vagy nézzétek meg, mert ennek analógiájára szeretnék kérni egy összeállítást: Mit/Kit kaptunk a görögöktől munkacímmel. Kérlek, felejtsétek el az irodalmat meg a színházat, filozófiát és úgy egyébként is szorítkozzunk mondjuk az elmúlt egy évszázadra! Nyugodtan vegyétek lazára, humorosra a stílust, és ugyanolyan legyen a szerkesztés is: sk kicsi blokk, sok érdekes info, játsszatok az anyaggal! (Gondolatébresztőnek: Demis Roussos, Jennifer Aniston, Onassisok, ouzo, gyros... stb.)
Karakterszám: 5000 (szóközökkel)
 
2. Úton rovat
 
Értelemszerűen Görögországot ajánljuk, már az Utazási kiállításra hangolódva és a nyári nyaralások tervezéséhez segítségként. Mivel azonban februárban talán még korai lenne a tengerparton heverésről írni, szerintem legyen benne a szokásosnál több alternatív kikapcsolódási lehetőség is: jöhet a kultúra, a kevésbé ismert titkok, különlegességek - de a végén azért szúrjuk oda, hogy a tenger, meg a napfény stb. Nem kell egész Görögországot belevenni: szorítkozhattok nyugodtan csak egy szűkebb területre, esetleg ha van kedvenc sziget, város, akár csak arra is!
karakterszám: 3100 (szóközökkel)
 
3. Riport!!
 
Van-e kedve/ideje valakinek bevállalni-e salgótarjáni utat január első hetében egy riportlehetőségért? (Természetesen ezért többet, 10 ezer forintot tudok fizetni!) A Madách Gimnázium minden februárban görög hetet szervez, erről kellene egy színes-szagos riportot készíteni. Ha valaki bevállalja, azt személyesen megbeszéljük telefonon, Gábor megadja a számomat.
 
4. Opcionális nagyinterjú
 
A nagyinterjúnkat Papadimitriu Athinával készítjük. Ha valakit érdekel és van kedve, eljöhet velem, de akár egyedül is bevállalhatja, ha elég bátor- szerintem menne nektek! :)
 
Az anyagok határideje a szokásos egy hét, tehát jövő hét szerda reggelre várom őket. Az utolsó kettő persze kivétel, ha arra lesz vállalkozó, azt személyesen megbeszéljük!
 
Kérlek, jelezzeteke nekem vissza holnapig, kire számíthatok!
 
Előre is köszönöm, pezsgős szilvesztert mindenkinek!
 
Bea

 

19 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cocinella 2009.12.30. 01:27:56

Szia Bea & Gábor!

Én az első két témára mindenképp "benevezek" és érdekelne a riport és az interjú is (a riporttal kapcsolatban lenne pár kérdésem mielőtt elvállalom, ha ez megoldható).

Köszönjük a lehetősget! :)

ÉS B.Ú.É.K.!

Lisy

Vinca 2009.12.30. 06:59:57

Sziasztok!

Én is szívesen belevágok a Görögségek és az Úton témába.
Az interjú is érdekelne, de csak akkor, ha annak kicsit rugalmasabb a leadási határideje:)

üdv és köszi a lehetőséget:

Vinca

Smidberski 2009.12.30. 08:13:35

Sziasztok,

a Görögségek és az Úton témakörben szeretnék írni.
Illetve nagyon szívesen mennék az Athina-interjúra.

Üdv,
Judit

Buendia 2009.12.30. 10:24:20

Sziasztok!
Én a Görögségek és az Úton rovatra jelentkezem.
Boldog új évet mindenkinek!
Rita

melindus 2009.12.30. 16:02:04

Sziasztok!

A Görögségekre én is beszavazok, az Athina-interjúra pedig szívesen elmennék! :-)

Köszönjük!

Melinda

szarazpezsgo 2009.12.30. 20:54:37

Sziasztok Csajok!

Nagyon köszönöm a segítséget, várom szerettel az írásokat! Aki riportozna illetve interjúzna, az legyen szíves keressen meg holnap délután a 70/207-97-24-es telefonon!

Jó munkát mindnekinek és BUÉK!

Gábor nevében: Bea :)

szarazpezsgo 2009.12.31. 15:31:13

Sziasztok!

Athina-interjú népszerűsége nyomán azt találtam ki - hogy senkinek ne legyen hátránya belőle -, hogy Tóth Zsófi (mivel ő jelentkezett először nálam)egyeztet Athinával telefonon időpontot, és akinek van kedve/ideje, az elmehet vele, mindenki megírja a maga verzióját, én kiválasztok egyet, ami nekem legjobban tetszik, a többit pedig, ahogy eddig is tettétek, kiértékelitek - persze csak ha ez így jó mindenkinek!

Ha többen mentek, én ezt majd kommunikálom Athina felé azért, hogy ne ijedjen meg. :) De azt is lehet - ha megegyeztek ebben - hogy most Zsófi megy, a következő hónapban pedig más - rátok bízom, csak tudjak róla előre, légyszíves! :)

Interjú vezérfonalai:
1. Pont a lappal egyidőben jön ki az új CD-je Végtelen érintés címmel, és most decemberben nagyon ment a TV-ben előző CD-je aLatin érintés is. Tehát szakma, zene, színház.
2. Magánélet: derítsünk ki mindent arról, hogy mennyiben őrzi ő a görögségét, mennyire meghatározó életében, lányainál a görög származás. (tematika)

Karakterszám: 4500 (szóközökkel).
Leadási határidő: jan. 11.

Üdv nektek

Bea

dobóági 2010.01.01. 16:16:17

Sziasztok!

Mindenkinek BÚÉK!!! Különböző nyavalyáim miatt sajnos még csak most tudok bekapcsolódni a levelezésbe. Viszont én is NAGYON-NAGYON SZERETNÉK ATHINÁVAL INTERJÚT KÉSZÍTENI, ha áll még a Bea ajánlata, azaz, hogy többen is megírhatjuk, aztán majd ő választ a végén. Van már időpont és helyszín? Please tudassátok velem is, ha igen! Előre is nagyon köszönöm: Ági

Cocinella 2010.01.01. 22:44:56

Sziasztok!

Az interjút szerintem mindenképpen többen csináljuk, hiszen az egész árnyékprogram lényege, hogy annyit tanuljuk az adandó lehetőségekből amennyit csak lehet! ;)
Az ünnepek miatt úgy terveztem szombaton hívom Athinát. Amint egyeztettem vele az időpontot írok ide a blogra!

Jó éjszakát és mindenkinek és B.Ú.É.K. még1x!
Lisy

Cocinella 2010.01.02. 14:48:21

Sziasztok!

Beszéltem Athinával. Abban maradtunk, hogy az interjú szerdán vagy csütörtökön délelőtt lenne. A helyszínt és az időpontot hétfőn tudom vele pontosítani, ekkor kapja meg a próbáinak a beosztását a jövő hétre.
Amint van friss infó felteszem ide a blogra! ;)

Mindenkinek szép hétvégét!
Lisy

drakulady 2010.01.03. 17:35:36

helóka!

Tudom, hogy outsider vagyok, de, ha megfelelő az időpont, esetleg én is elmehetnék az interjúra. ha gondoljátok, nem is írok, csak sasolom az eseményeket.

Köszi:

Bogi

Cocinella 2010.01.04. 17:35:17

Sziasztok!

Az interjút Athinával szerdára beszéltük meg.
A helyszín: a Honvéd Művészegyüttes épülete a Stadionoknál. (Athina itt lesz próbán)
Az időpont: 13:00

Mit szolnátok ha akik jövünk azokkal találkoznánk a Stadionok metró kijáratánál 12.30-kor?

Üdv: Lisy

dobóági 2010.01.04. 23:46:30

@Cocinella: Részemről o.k.! Ott leszek! Ági

Smidberski 2010.01.05. 12:28:30

@Cocinella: tudok menni, 12.45-re érek a Kerepesi útra. Judit

szarazpezsgo 2010.01.11. 17:56:40

Sziasztok!

Az ítéletet most én rakom fel Gábor helyett, mert ő is el van havazva. Viszont nekem valamiért nem sikerül az új bejegyzés (béna vagyok asszem :) ), ezért csak így kommentben. A levél tartalma - bár nem mai - még áll, ezért ne haragudjatok, de a részletes értékeléssel még én is adós maradok.

Üdv

Bea

"Most csak nagyon rövid leszek, hogy ne éljek vissza a lányok türelmével: Az úton rovatba Jónap Rita cikkét választottam (neki ez nagyon megy! :) ), a Görögségeknél pedig Viniczai Andrea nyert. (A pontosság kedvéért ő és Rita, akitől két tételt és a címet kölcsönkértem. Remélem ez őt nem zavarja - majd Andrea meghívja egy forró csokira. :) )

Köszönöm mindenkinek a munkát, az "ítélet" ismét nem jókra és rosszakra osztotta a társaságot - az árnyaltabb elemzésre azonban még várniuk kell, mert nemhogy behavazódtam, de már lavina-kutatók kellenének hozzám. :( Elnézést kérek tőlük, igyekszem, ahogy tudok.

Puszi

Bea"

Buendia 2010.01.11. 19:24:12

Nagyon köszönöm! Persze hogy átengedem a címet, meg a két tételt (a pilatesre, meg a Bulgarira tippelek), a piszkos anyagiakat meg majd lekezeljük Andival :). A forró csokit becseréljük egy kávéra, és én már jól vagyok!
Üdv,
Rita

szarazpezsgo 2010.01.12. 02:28:34

A tipp helyes. Csak nem a szerkesztői székre pályázol? :)

Üdv

Bea

Buendia 2010.01.12. 13:26:03

@szarazpezsgo:
:)
Én is úgy éreztem, hogy az a legjobb része!
süti beállítások módosítása